پانامہ لیکس

جے آئی ٹی رپورٹ خلاصہ اردو متن

جے آئی ٹی رپورٹ خلاصہ اردو متن

اردو متن کے لئے یہاں‌کلک کریں


جعلی دستاویزات جمع کرائی گئیں، جے آئی ٹی رپورٹ

جے آئی ٹی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ڈیکلریشن آف ٹرسٹ سے متعلق جعلی رپورٹس جمع کرائی گئیں ہیں جب کہ خرید و فروخت سے متعلق بھی فرضی دستاویزات جمع کراکر جے آئی ٹی کو گمراہ کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔

جے آئی ٹی رپورٹ میں اسٹیل مل کے قیام سے متعلق طارق شفیع کے دعوؤں کی تردید میں متحدہ عرب امارات کی جانب سے فراہم کی گئی سرکاری دستاویزات بھی منسلک کی گئی ہیں جس سے پتہ چلتا ہے کہ وزیراعظم کے کزن دروغ گوئی سے کام لے رہے ہیں۔
جے آئی ٹی رپورٹ‌کا اردو متن پڑھئے

کس ٹی وی چینل اور اخبار کو کتنے کروڑ کے اشہتار ملے.. تفصیلات جانئے

اسی سے متعلقہ خبر:
قطری سرمایہ کاری کے بدلے لندن فلیٹس کا ملنا محض افسانہ ہے: جے آئی ٹی
جے آئی ٹی کی تحقیقاتی رپورٹ، شریف خاندان کے رہن سہن اور ذرائع آمدن کے درمیان عدم توازن کی نشاندہی، نواز شریف، حسن نواز، حسین نواز کے خلاف نیب میں ریفرنس دائر کرنے کی سفارش۔

اسلام آباد: (ملت آن لائن) جے آئی ٹی نے اپنی 256 صفحات پر مبنی رپورٹ میں شریف خاندان کے رہن سہن اور ذرائع آمدن کے درمیان عدم توازن کی نشاندہی کی ہے۔ رپورٹ کے مطابق، نواز شریف، حسن اور حسین کے مالی معاملات کا معاملہ نیب کے سیکشن 9 کے تحت آتا ہے۔ جے آئی ٹی نے اپنی رپورٹ میں مزید کہا ہے کہ نواز شریف، حسن اور حسین نواز جے آئی ٹی کے سامنے رقوم کی ترسیلات کی وجوہات نہیں بتا سکے، بڑی رقوم کی قرض اور تحفے کی شکل میں بے قاعدگی سے ترسیل کی گئی، ترسیلات لندن کی ہل میٹل کمپنی، یو اے ای کی کیپٹل ایف زیڈ ای کمپنیوں کے ذریعے کی گئیں، برطانیہ میں شریف خاندان کے کاروبار سے کئی آف شور کمپنیز بھی لنک ہیں اور وزیر اعظم اور ان کے بچوں کی ظاہر آمدن اور اثاثوں میں واضح تضاد ہے۔